Splošni pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Cvetličarna Omers (cvetlicarnaomers.si) določajo pravila in postopke za nakup prek spletne trgovine. Prosimo, da jih pred uporabo natančno preberete, saj zavezujejo tako ponudnika kot uporabnike (kupce). Z oddajo naročila izražate strinjanje s temi pogoji in potrjujete, da ste z njimi seznanjeni. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne trgovine ne uporabljate.
Splošni pogoji so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Splošno uredbo o varstvu podatkov (GDPR), Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2), Zakonom o trgovini (ZT), priporočili Gospodarske zbornice Slovenije (GZS) ter mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.
1. Ponudnik in dostopnost informacij
S spletno trgovino upravlja:
Strehar Apolonija s.p. – Cvetličarna Omers
Ljubljanska cesta 72, 1230 Domžale
E-pošta: info@cvetlicarnaomers.si
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcem zagotovil naslednje informacije:
- Identiteto podjetja (ime, sedež, matična in davčna številka).
- Kontaktne podatke (e-pošta).
- Bistvene značilnosti izdelkov in storitev.
- Dostopnost izdelkov (razpoložljivost).
- Pogoje dostave (način, kraj, rok in stroški).
- Jasno navedene cene, vključno z DDV in stroški dostave.
- Načine plačila.
- Časovno veljavnost ponudbe.
- Rok in pogoje za odstop od pogodbe ter stroške vračila.
- Postopek reševanja pritožb in kontakt za pritožbe.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe pogojev poslovanja brez predhodnega obvestila. Posodobljeni pogoji so objavljeni na spletni strani in veljajo od datuma objave.
2. Nakup v spletni trgovini
2.1. Nakup kot gost ali registriran uporabnik
Nakup lahko opravite kot gost ali registriran uporabnik. Registracija omogoča lažje sledenje naročilom in dostop do morebitnih popustov za stalne stranke. Za registracijo vnesete osebne podatke (ime, priimek, naslov, e-poštni naslov, telefonska številka), ki so potrebni za obdelavo naročila in dostavo. Po registraciji prejmete uporabniško ime in geslo na vaš e-poštni naslov.
Z oddajo naročila sklenete prodajno pogodbo, ki je shranjena v elektronski obliki na strežniku ponudnika in je dostopna na zahtevo.
2.2. Postopek nakupa
Postopek nakupa vključuje naslednje korake:
- Iskanje in izbor izdelka v spletni trgovini.
- Dodajanje izdelka v košarico (gumb “V košarico”).
- Izbira količine izdelka v košarici.
- Pregled košarice z obračunanimi stroški.
- Klik na gumb “Zaključi nakup” za nadaljevanje.
- Vnos podatkov računa (kot gost ali registriran uporabnik).
- Vnos naslova za dostavo.
- Izbira datuma dostave.
- Izbira načina plačila.
- Potrditev naročila in zaključek nakupa.
Po oddaji naročila prejmete e-poštno obvestilo o prejemu naročila v čakalno vrsto. Naročilo lahko prekličete v 30 minutah po oddaji prek e-pošte ali telefona. Če naročila ne prekličete, ponudnik pregleda dobavljivost izdelkov in naročilo potrdi ali zavrne z utemeljenim razlogom (npr. nedobavljivost cvetja). Naročilo je dokončno potrjeno po opravljenem plačilu, kar pomeni sklenitev nepreklicne prodajne pogodbe.
Ko je naročilo pripravljeno za dostavo ali osebni prevzem, vas o tem obvestimo po e-pošti ali telefonu. Obvestilo vključuje informacije o politiki odstopa od pogodbe, kontakt v primeru zamude pri dostavi in kontakt za pritožbe.
Za naročila nad 100 EUR je preklic možen izjemoma, če izdelek še ni izdelan, in sicer najmanj 22 ur pred dogovorjeno dostavo prek e-pošte ali telefona.
3. Načini plačila
Ponujamo naslednje načine plačila:
- Plačilo prek transakcijskega računa (UPN): Plačilo na poslovni račun ponudnika prek banke, pošte ali spletne banke. Po plačilu nam pošljite potrdilo o plačilu na info@cvetlicarnaomers.si, sicer postopka nabave in dostave ne sprožimo.
- Plačilo s kreditno/debetno kartico: Sprejemamo plačila s karticami Visa, Mastercard in Maestro.
- Plačilo prek PayPal: Uporaba PayPal plačilnega sistema.
- Plačilo ob prevzemu: Gotovinsko ali s kartico ob osebnem prevzemu v matični trgovini (Ljubljanska cesta 72, 1230 Domžale).
Plačilo mora biti izvedeno pred dostavo, razen pri osebnem prevzemu.
4. Cene in popusti
Vse cene so v evrih (€) in vključujejo DDV (9,5 % ali 22 %, odvisno od zakonske davčne stopnje izdelka). Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Stroški dostave niso vključeni v ceno izdelkov in so jasno navedeni pred potrditvijo naročila.
Kupoprodajna pogodba je sklenjena, ko ponudnik potrdi naročilo (e-poštno obvestilo “Naročilo potrjeno”). Od tega trenutka so cene in pogoji fiksirani za obe strani. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu; kasnejših reklamacij ne upoštevamo.
Če je cena napačno navedena ali se spremeni med obdelavo naročila, ponudnik kupca obvesti in mu omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo izdelka.
Ponudnik lahko v okviru promocijskih akcij ponudi popuste ali promocijske kode, ki veljajo za določeno časovno obdobje, kot je navedeno v pogojih akcije. Popusti in promocijske kode se praviloma ne seštevajo, razen če je izrecno navedeno drugače.
5. Dostava
5.1. Splošne določbe
Dostava se izvaja na dogovorjeni naslov in čas, kot je izbrano ob naročilu. Dostava velja za enkratni obisk na naslovu. Dostavljamo po celotni Sloveniji v sodelovanju z dostavnima službama (npr. Pošta Slovenije, GLS). Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če je to bolj učinkovito.
Dostava je možna od ponedeljka do petka med 7:00 in 18:00 ter v soboto med 8:00 in 13:00. Ob nedeljah in praznikih dostave ne izvajamo. Dostava je izvedena po potrjenem plačilu.
5.2. Dostava šopkov, lončnic in daril
Za dostavo med 7:00 in 15:00 je naročilo in plačilo treba oddati:
- Najkasneje do 16:00 prejšnji delovni dan pred dostavo.
- Najkasneje do 11:00 v soboto za dostavo v ponedeljek.
Za urgentno dostavo po 15:00 je naročilo in plačilo treba oddati najkasneje do 10:00 na dan dostave, če so kapacitete na voljo. Za izjeme se dogovorite po telefonu.
Za dostavo pred prazniki ali posebnimi priložnostmi (npr. Valentinovo, Dan žena, Dan mrtvih) priporočamo naročilo in plačilo nekaj dni pred dogodkom.
Cene dostave glede na razdaljo:
- Območje 1 (do 3,0 km od Domžal): 5,00 EUR.
- Območje 2 (3,0 km do 10,0 km): 7,00 EUR.
- Območje 3 (10,0 km do 15,0 km): 10,00 EUR.
- Območje 4 (15,0 km do 30,0 km): 12,00 EUR.
- Območje 5 (30,0 km do 100,0 km): 15,00 EUR.
Za razdalje nad 100,0 km se cena dostave dogovori individualno. Minimalnega zneska naročila ni.
5.3. Dostava žalnih izdelkov
Za dostavo žalnih izdelkov priporočamo naročilo in plačilo tri dni pred pogrebom. V izjemnih primerih je naročilo možno:
- Najkasneje en dan pred pogrebom za Ljubljano in okolico.
- Najkasneje dva dni pred pogrebom za ostalo Slovenijo.
Za dostavo pred prazniki ali posebnimi priložnostmi (npr. Dan mrtvih) priporočamo zgodnje naročilo.
Cene dostave žalnih izdelkov so enake kot za šopke, lončnice in darila (glej zgoraj). Za naročila nad 150 EUR je dostava brezplačna.
5.4. Neuspešna dostava
Če naslovnik ni dosegljiv na dogovorjenem naslovu ob dogovorjenem času ali če so podatki napačni, se dostava šteje za neuspešno. O tem obvestimo naročnika in/ali naslovnika. Kupec je dolžan zagotoviti točne podatke, vključno s telefonsko številko naslovnika, saj lahko dostavna služba naslovnika kontaktira za uspešno dostavo.
V primeru neuspešne dostave lahko izdelek dostavimo na najbližjo nadomestno lokacijo (npr. sosed, recepcija) ali na lokacijo, ki jo naročnik navede v polju “Komentar za dostavo”. O tem pustimo obvestilo v poštnem nabiralniku. Če izdelek ni prevzet isti dan, kupec izgubi pravico do reklamacije za ovenelo cvetje.
5.5. Višja sila in omejitve
V primeru višje sile (npr. naravne nesreče, prometne ovire) ali drugih razlogov, ki onemogočajo dostavo v predvidenem času (npr. nedobavljivost določenega cvetja), vas obvestimo in dogovorimo alternativni čas, izdelek ali način dostave. Ponudnik si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe, če določenega cvetja ni mogoče dobaviti, in o tem obvesti kupca.
6. Pravica do odstopa od pogodbe
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, členi 43.č–43.e) imate pravico, da v 14 dneh od prevzema izdelkov brez navedbe razloga odstopite od pogodbe. O odstopu nas obvestite pisno prek e-pošte (info@cvetlicarnaomers.si) ali po pošti na naslov: Strehar Apolonija s.p., Ljubljanska cesta 72, 1230 Domžale.
Izdelke vrnete v 14 dneh od obvestila o odstopu na zgornji naslov. Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani, v originalni embalaži in v enaki količini, razen če so bili poškodovani ali izgubljeni brez vaše krivde. Stroške vračila krije kupec, razen če je dogovorjeno drugače.
Vračilo plačila (vključno s stroški dostave, če so bili zaračunani) izvedemo v 14 dneh od prejema vrnjenih izdelkov na enak način, kot je bilo izvedeno plačilo, razen če se dogovorimo drugače.
Izjema: Pravica do odstopa ne velja za hitro pokvarljive izdelke (npr. sveže cvetje, šopki) ali izdelke, izdelane po naročilu (npr. personalizirani aranžmaji, žalni izdelki), skladno s členom 43.č ZVPot. Preklic naročila za take izdelke ni mogoč po potrditvi, saj se takoj sproži postopek nabave in izdelave, kar lahko povzroči finančno škodo ponudniku.
7. Garancije in reklamacije
Če je izdelek poškodovan, neustrezen ali ne ustreza naročilu (npr. napačen izdelek, dostava na napačen naslov, nezmožnost prevzema zaradi napake ponudnika), lahko vložite reklamacijo v skladu z ZVPot. Reklamacijo sporočite takoj ob prevzemu oziroma najkasneje v 8 dneh od prevzema prek e-pošte (info@cvetlicarnaomers.si) ali telefona. Priložite fotografije poškodovanega izdelka in opis napake.
Ponudnik bo v najkrajšem možnem času (najkasneje v 8 dneh) pregledal reklamacijo in ponudil zamenjavo, popravilo ali vračilo kupnine, odvisno od narave napake. Reklamacije za ovenelo cvetje niso možne, če izdelek ni prevzet isti dan dostave ali če ni bila takoj sporočena ob prevzemu. Za lončnice in trajnejše izdelke velja zakonska garancija za stvarne napake (2 leti od prevzema, člen 37 ZVPot).
Če izdelek potuje dlje kot 48 ur, ima lahko skrajšano estetsko dobo, kar ni predmet reklamacije, razen če je napaka nastala zaradi ponudnika.
8. Odstopanja izdelkov
Fotografije izdelkov na spletni strani so simbolične. Končni izdelek lahko odstopa v barvnih niansah cvetja, prav tako se cvetje, ki ga trenutno ni mogoče dobaviti, lahko nadomesti s podobnim. Izdelek pa ne sme odstopati od opisa glede namembnosti, oblike, velikosti, kakovosti, števila cvetov ali vrednosti. Ponudnik si prizadeva, da bo končni izdelek čim bolj podoben želenemu izdelku.
9. Dodana okrasna vaza
Ob naročilu okrasne vaze ponudnik priloži vazo, ki ustreza izbranemu cvetju. Vaze se med seboj razlikujejo, kupec pa predhodno ni seznanjen z izbiro vaze. Reklamacija na izbiro vaze ni mogoča.
10. Dodano posvetilo
Ob naročilu lahko kupec doda posvetilo (omejeno na 100 znakov), ki je natisnjeno na kartico. Posvetilo bo prepisano dobesedno, postavitev in oblika tiska pa sta standardni in jih ni mogoče spreminjati.
11. Varstvo osebnih podatkov
Ponudnik obdeluje osebne podatke v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2) in GDPR. Podrobnosti o zbiranju, obdelavi in varovanju podatkov so navedene v Politiki zasebnosti in piškotkov.
Oglasna elektronska sporočila bodo jasno označena kot oglasna, z razvidnim pošiljateljem. Pogoji akcij in promocij bodo jasno navedeni, prav tako možnost odjave od prejemanja oglasnih sporočil na zahtevo kupca.
12. Reševanje pritožb in sporov
Ponudnik si prizadeva za hitro in pravično reševanje pritožb. Pritožbe pošljite na info@cvetlicarnaomers.si. Postopek obravnave pritožb je zaupen, odgovorili bomo v najkrajšem možnem času, najkasneje v 8 dneh.
V skladu z ZVPot (člen 32) lahko potrošniki spore rešujete prek platforme za spletno reševanje sporov (SRPS), dostopne na https://ec.europa.eu/consumers/odr. Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja sporov kot pristojnega za reševanje sporov.
13. Avtorske pravice
Vsebine na spletni strani (slike, besedila, logotipi) so last Cvetličarne Omers ali njenih partnerjev in so zaščitene z Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah. Prepovedana je njihova nepooblaščena uporaba, reprodukcija ali distribucija.
14. Kontakt
Za dodatne informacije, vprašanja ali pritožbe nas kontaktirajte:
Strehar Apolonija s.p. – Cvetličarna Omers
Ljubljanska cesta 72, 1230 Domžale
E-pošta: info@cvetlicarnaomers.si
15. Veljavnost pogojev
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo od 21. 4. 2025 in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Posodobljeni pogoji so objavljeni na spletni strani.
Hvala za zaupanje! V Cvetličarni Omers si prizadevamo za vašo najboljšo nakupovalno izkušnjo.