English

General Terms and Conditions

SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

  1. POGOJI UPORABE SPLETNE TRGOVINE CVETLIČARNE OMERS

Splošni pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne trgovine Cvetličarna Omers. Svetujemo vam, da jih pred nakupom pazljivo preberete, saj so namenjeni čim boljši izkušnji nakupa in povečanju zadovoljstva kupcev. Z naročili preko naše spletne trgovine izražate svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Pogoji zavezujejo tako nas (ponudnika) kot vas obiskovalce, kupce oz. naše stranke (uporabnike). V primeru da se s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine Cvetličarne Omers ne strinjate, vas lepo prosimo, da naše spletne trgovine ne uporabljate.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Cvetličarne Omers so sestavljeni v skladu s priporočili GZS in v skladu z zakonodajo – Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov, Obligacijskim zakonikom, Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu  in elektronskem podpisu, Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah,  zakonom o gospodarskih družbah (ZGD-1), Zakonom o trgovini in v skladu z mednarodnimi kodeksi e-poslovanja.

Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb pogojev poslovanja, zato uporabnike prosimo, da se vedno pred nakupom z njimi seznanijo. S spletno  trgovino www.cvetlicarnaomers.si upravlja podjetje Cvetličarna Omers, Strehar Apolonija s.p., Ljubljanska cesta 72, 1230 Domžale (v nadaljevanju kot prodajalec), ki ponuja svoje izdelke, kupci pa jih kupujejo.

 

  1. NAKUP KOT GOST ALI REGISTRANI UPORABNIK

Uporabnik lahko nakup opravi kot gost ali kot registriran uporabnik. Uporabnikom svetujemo, da izvedejo registracijo, saj stalne uporabnike lahko nagrajujemo s popusti pri naslednjem nakupu.

Registracija pomeni vnos osebnih podatkov (ime, priimek, naslov, elektronski naslov, kontaktna telefonska številka), ki so potrebni za uspešno izvedbo naročila in dostavo izdelkov. Uporabnik dobi na izbrani naslov elektronske pošte uporabniško ime in geslo.

Nakup pomeni sklenitev prodajne pogodbe, ki je v elektronski obliki shranjena na strežniku Ponudnika.

 

  1. MOŽNI NAČINI PLAČILA

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  1. Plačilo preko transakcijskega naloga(UPN obrazec) na poslovni račun ponudnika, preko banke, pošte ali spletne banke.
  2. Plačilo s popustniško oz. kreditno kartico
  3. Plačilo s PayPal plačilnim sistemom
  4. Osebno plačilo ob prevzemu v matičnitrgovini.

 

  1. POTEK NAKUPA

Koraki nakupa: nakup se prične s 1 – pritiskom na gumb “v košarico”. 2 – Nadaljujete z gumbom “Zaključi nakup”. Vnesete 3 – podatke računa, 4 – naslov za dostavo, 5 – datum dostave, 6 – način plačila in nato 7 – potrdite naročilo.

Po oddaji naročila uporabnik po elektronski pošti prejme obvestilo o prejemu naročila v čakalno vrsto (uporabnik ima čas 30 minut za preklic naročila). V primeru, da uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik naročilo pregleda in preveri dobavljivost naročenih artiklov ter naročilo potrdi oziroma zavrne. Naročilo je uspešno opravljeno po opravljenem plačilu. V trenutku, ko prejmete e-pošto, je s potrditvijo naročila  pogodba nepreklicno sklenjena.

Ko ponudnik blago pripravi, dostavi oz. pripravi za osebni prevzem o tem po elektronski pošti obvesti uporabnika.

Za naročila nad 100 eur je preklic naročila izjemoma možen zgolj v primeru, da izdelek še ni izdelan.  V tem primeru je preklic možen po elektronski pošti in telefonu, vendar najmanj 22 ur pred dogovorjeno dostavo.

 

  1. CENE IN POPUSTI

Vse cene so v evrih in že vsebujejo 9,5 %  ali 22 % DDV odvisno od zakonite davčne stopnje artikla, izdelka ali storitve. Cene veljajo v trenutku nakupa ter nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene ne vsebujejo stroškov dostave. Strošek dostave je naveden ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila.

Pri posameznih reklamnih akcijah lahko spletna trgovina ponudi uporabniku različne popuste, ki trajajo glede na reklamno akcijo.

  1. DOSTAVA

Za dostavo se smatra enkratni obisk pri naročenem naslovu ob dogovorjenem času.

Čas dostave: Izdelke dostavljamo med tednom od 7h – 18h in v soboto od 8h – 13h. Dostave ne izvajamo ob nedeljah in praznikih. Dostava bo opravljena šele po opravljenem plačilu naročenih izdelkov.

Območje dostave: Dostava artiklov je možna po celotnem območju države Slovenije.

Neuspešna dostava: Kadar je naslovnik na dogovorjenem mestu ob dogovorjenem času dostave nedosegljiv ali kadar naročnik ni zagotovil pravilnih podatkov, takrat je dostava neuspešna. V primeru neuspešne dostave naslovnika in/ali naročnika o tem obvestimo.

Nadomestna dostava: V kolikor je to možno v primeru neuspešne dostave izdelke dostavimo na najbližjo možno nadomestno lokacijo in o tem obvestimo naslovnika z obvestilom v poštnem nabiralniku. Nadomestno lokacijo lahko izbere  naročnik tudi sam v polju “Komentar za dostavo”.

Višja sila in drugi razlogi: V primeru višje sile ali ko dostava naročenih izdelkov iz drugih razlogov ni izvedljiva v predvidenem času, vas o tem obvestimo.

  1. Dostava šopkov, lončnic in daril

Čas naročila in plačila dostave: Za dostavo med 7h in 15h uro je naročilo potrebno oddati in poravnati najkasneje do 16h in sicer delovni dan pred dostavo, oziroma najkasneje do 11h ure v soboto, za dostavo v ponedeljek. Kot urgentno naročilo, je v primeru prostih kapacitet za dostavo po 15h uri popoldan naročilo praviloma potrebno oddati in poravnati najkasneje do 10h na dan dostave. Možne so izjeme glede na razpoložljivost kapacitet, za katere se je potrebno osebno dogovoriti po telefonu.

Naročila ob praznikih in posebnih priložnostih:  Za pravočasno dostavo ob izjemnih dogodkih, to je pred državnimi prazniki ali ob posebnih dnevih kot so Valentinovo, Dan žena, Dan mrtvih, je potrebno naročilo in plačilo izvesti v dnevih pred dogodkom.

Cena dostave: Dostava šopkov, lončnic in daril za naslovnike na območju 15 km (Domžal, Ljubljane, Mengša, Kamnika, Vodic, Lukovice, Moravč, Dola pi Ljubljani in bližnje okolice), katerih znaša 10 eur. Dostava šopkov, lončnic in daril za naslovnike na območju 15-30 km (Kranja, Medvod, Škofje Loke, Iga, Litije, Brezovice  pri Ljubljani in bližnje okolice), katerih znaša 20 eur. Dostava šopkov, lončnic in daril za naslovnike na območju ostale Slovenije znaša 10 eur.

  1. Dostava žalnih izdelkov

Čas naročila in plačila dostave: Zaželeno je, da naročilo oddate in poravnati tri dni pred pogrebom. V izjemnih primerih je to izvedljivo najkasneje en dan pred dostavo oz. pogrebom (Ljubljana in okolica) ali dva dni pred pogrebom (ostala Slovenija).

Naročila ob praznikih in posebnih priložnostih: Za pravočasno dostavo ob izjemnih dogodkih, to je pred državnimi prazniki ali ob posebnih dnevih kot so Valentinovo, Dan žena, Dan mrtvih, je potrebno naročilo in plačilo izvesti v dnevih pred dogodkom.

Cena dostave: Dostava žalnih izdelkov na območju 15 km (Domžal, Ljubljane, Mengša, Kamnika, Vodic, Lukovice, Moravč, Dola pi Ljubljani in bližnje okolice), katerih znaša 10 eur. Dostava žalnih izdelkov na območju 15-30 km (Kranja, Medvod, Škofje Loke, Iga, Litije, Brezovice  pri Ljubljani in bližnje okolice), katerih znaša 20 eur. 

Pri znesku nad 150 eur je dostava brezplačna.